Τετάρτη 24 Μαΐου 2000

Η φωνή είναι από τη φύση της ένα θαυμαστό όργανο,φτάνει να ξέρεις πώς θα αναδείξεις τις δυνατότητές της “
 
 
Αυτή είναι η πεποίθηση του Σπυρίδωνα Γαβρίλη και αυτό θέλει να πετύχει με οποιονδήποτε παρακολουθεί μαθήματα φωνητικής μαζί του. Από την μεριά του καθηγητή, λοιπόν, είναι σε θέση να προσφέρει απλόχερα τις γνώσεις του και να αποδείξει με τα αποτελέσματα της δουλειάς του ότι δεν χρειάζεται να είσαι στο εξωτερικό και να επενδύσεις πολύ χρόνο και χρήμα για να έχεις μια ολοκληρωμένη αντίληψη και εκπαίδευση για το αντικείμενο.

Πιο συγκεκριμένα, όποιος συμμετάσχει στα μαθήματα φωνητικής που παραδίδει, θα πετύχει :
 

όσον αφορά το τεχνικό μέρος 


  • την αντίληψη, εξάσκηση και γεφύρωση των 2 φωνών (chest voice,head voice,mix voice) Μέσα απο τη διαδικαςια εξάσκησης ο μαθητής θα ανακαλύψει της φωνή του στήθους (χαμηλότερη έκταση) και την εγκεφαλική φωνή (ψηλότερη έκταση) καθώς κ την ανάμιξη των δυο φωνών,το λεγόμενο mix. Ετσι θα βοηθηθεί στο να αναπτύξει και να ελέγξει όλη την φωνητική περιοχή του τραγουδώντας με ευκολία,ελευθερία και έλεγχο.
  • την θεαματική αύξηση της έκτασής του Συνδυάζοντας τον έλεγχο της ποσότητας του κλεισίματος των φωνητικών χορδών, με την εξουδετέρωση του λάρυγγα, οι δύο αυτές τεχνικές δίνουν ζωή κ έκταςη στη φωνή με τρόπους που δύσκολα κάποιος φαντάζεται!
  • βελτιωμένη φωνή ομιλίας εξασκόντας κάποιος την φωνή του,μαθαίνει να έχει μεγαλύτερο έλεγχο σε ολο το φωνητικό εύρος συμπεριλαμβανομένης της φωνής του στήθους απο όπου γίνεται συνηθως η λειτουργία της ομιλίας μας. Ετσι ο μαθητής μπορει να πετύχει μια πιο σταθερή,βαθεια,πλούσια κ αισθητικά καλυτερη φωνή.
  • εξάλειψη των ζημιών από πιθανή κακή χρήση της φωνής,κατάχρηση η παθολογικό πρόβλημα. Μεσω της σωστής χρήσης κ εξάσκησης της φωνής ο μαθητής μπορεί να ξαναβρεί τη φωνή που έχασε,να ανακαλύψει τη φωνη που δεν ειχε κ να ξεφύγει απο το εκάστοτε πρόβλημα που τον εμποδίζει ετσι ωστε να πετύχει με ευκολία κ καθαρότητα τις σωστές τονικες ποιότητες.

και όσον αφορά το ερμηνευτικό μέρος

  •  Νοητική,συναισθηματική και ψυχική απελευθέρωση της έκφρασης. Με εργαλεία παρμένα απο τη θεατρική αγωγή ο Σπυρίδων Γαβρίλης βοηθάει τους μαθητές του να ανακαλύψουν κ να εκτονώσουν το εκφραστικό δυναμικό τους,να αναπτυχθούν,να εξελιχθούν και τελικα να απελευθερώσουν τον εαυτό τους κάνοντας χρήση των ικανοτήτων τους με τέτοιο τροπο που το τραγούδισμα αποκταει μια διαφορετική διάσταση 
  • εξάσκηση στα τραγούδια που ο ίδιος ο σπουδαστής επιλέγει και θέλει να πει.Έχοντας κατανοήσει ότι η λειτουργία της ψυχής και του συναισθήματος που δημιουργεί το εκάστοτε τραγούδι που έχει συγκινήσει κάποιον είναι το καλύτερο υλικό για να τον βοηθήσει να “ξεκλειδώσει” τα ψυχικά του χαρίσματα και να μπορέσει να τα εκφράσει, ο Σπυρίδων Γαβρίλης αφήνει τους μαθητές του να επιλέξουν εκείνοι το ρεπερτόριο που θα ασχοληθούν, έτσι ώστε να έρθουν πιο κοντα στο να ΔΙΝΟΥΝ ΦΩΝΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ.)